Hvor mange gange har vi ikke hørt det som barn?
Det er uhøfligt og forvirrende at mumle for sig, selv sagde mine forældre tit.
De havde jo så inderligt ret.
Hvorfor skulle det være anderledes med markedsføring?
Det er trods alt dit budskab der skal ud til andre.
Hos InnoCircle er vi meget stolte, af de kunder vi repræsenterer og de resultater vi opnår. Vi arbejder ud fra en fælles forståelse, at det formsproget der bruges i organisationen har endegyldigt indflydelse, på om alle forstår budskabet.
Hos os er visuel kommunikation nøglen til det gode budskab.
Anders Dalmose
Kreativ fabrikant, InnoCircle
Et billede siger mere end 1000 ord, har vi nok hørt en del gange før. Men der er noget om det, ihvertfald hvis billedet er godt. Men ord kan beskrive en specifik følelse og lede tankerne hen imod denne følelse mere præcist end et billede. Derfor hænge ord og billede uløseligt sammen.
Derfor gør vi brug af en række virkemidler som alle har sit udgangspunkt indenfor "visuel kommunikation"
Bag ved disse midler ligger en strategisk process som vi ikke kommer udenom. Vi kommer også til at kradse lidt i lakken og komme dybere ned i jeres virksmhed.
Det er eneste måde at få et rent, enkelt og helt skarpt budskab ud på, som er forståeligt hos modtageren.